C&R

C&R

2009. június 25., csütörtök

Thunder Creek

- ez egy KŰ légy ami megrengeti majd szombaton a Körös vizét :D










........................................................................................................................................................................

Nos a szombatból vasárnap lett és nem rengettem olyan hatalmasat de azért ez is jó volt. Kissebb balinok jöttek, a nagyobbak orra elől sikerűlt mindig kirántani a legyet , sajna . Néhány kissebb domi is beugrott a thunderre de most mondhatni uncsi volt a peca ....

Most alig voltak éhesek a balinok, célzottan domira nem streamereltem igy csak 2 db csúszott be belőllük. Viszont rengeteg tolóm volt de sajna nem akartak enni. Sok legyet kipróbáltam sőt időközben csatlakozott hozzám egy legyes cimbi is aki megint más streamerekkel lógatott - speciel neki kapása sem volt . Az egyetlen légy amire egyáltalán ránéztek a halak az a fenti Thunder Creek volt - kötöttem más szinekben is de azokat meg se parittyázták .














.........................................................................................................................................................................
Egy hete sokkal aktívabbak voltak a halak, akkor szebb domi is ugrott streamerre ... igaz , akkor domit akartam fogni .